Klantportaal
Klantportaal
Klantportaal
Klanten verwachten steeds meer service van bedrijven, hier wilt u als bedrijf graag aan voldoen. Hoe pakt uw bedrijf dit aan? Het gebruiksvriendelijke klantportaal van Emendis is het online thuis voor uw klanten, partners, leveranciers of medewerkers.
Het klantportaal biedt een veilige plek om bijvoorbeeld te communiceren, accounts te beheren, statusupdates over zendingen terug te vinden en bestellingen te plaatsen. Een klantportaal zorgt ervoor dat er minder informatie wordt opgevraagd bij het supportteam.


De voordelen van het klantportaal van Emendis
- Grip op uw inbox door minder e-mails
- Communicatie middels een beveiligde inlog
- Gemakkelijk uploaden en downloaden van grote bestanden
- Direct inzicht in uw belangrijkste projecten en klanten
- Bedrijfsprocessen digitaliseren
- Maatwerk mogelijk door verschillende bouwblokken en modules

MEER INFORMATIE?
Download vrijblijvend onze whitepaper!
Whitepaper form - Klantportaal

Breed scala aan functionaliteiten
Het hebben van zowel de voordelen van standaardblokken gecombineerd met maatwerkblokken geeft u het voordeel dat uw portaal naadloos aansluit bij uw unieke klantproces. De functionaliteiten die organisaties nodig hebben kunnen namelijk variëren. Met de ervaring die wij hebben kunnen wij u hierbij helpen en adviseren zodat we een systeem naar wens kunnen samenstellen.
Laten we kennismaken!
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?
Wij vertellen u graag meer over de verschillende opties. Neem vrijblijvend contact met ons op door het formulier in te vullen.
Wij nemen binnen één werkdag contact met u op via e-mail.
Emendis werkt onder andere voor













