Klantportaal
Klantportaal
Klantportaal
Klanten verwachten steeds meer service van bedrijven, hier wilt u als bedrijf graag aan voldoen. Hoe pakt uw bedrijf dit aan? Het gebruiksvriendelijke klantportaal van Emendis is het online thuis voor uw klanten, partners, leveranciers of medewerkers.
Het klantportaal biedt een veilige plek om bijvoorbeeld te communiceren, accounts te beheren, statusupdates over zendingen terug te vinden en bestellingen te plaatsen. Een klantportaal zorgt ervoor dat er minder informatie wordt opgevraagd bij het supportteam.


De voordelen van het klantportaal van Emendis
- Grip op uw inbox door minder e-mails
- Communicatie middels een beveiligde inlog
- Gemakkelijk uploaden en downloaden van grote bestanden
- Direct inzicht in uw belangrijkste projecten en klanten
- Bedrijfsprocessen digitaliseren
- Maatwerk mogelijk door verschillende bouwblokken en modules

MEER INFORMATIE?
Download vrijblijvend onze whitepaper!
Whitepaper form - Klantportaal

Breed scala aan functionaliteiten
Het hebben van zowel de voordelen van standaardblokken gecombineerd met maatwerkblokken geeft u het voordeel dat uw portaal naadloos aansluit bij uw unieke klantproces. De functionaliteiten die organisaties nodig hebben kunnen namelijk variëren. Met de ervaring die wij hebben kunnen wij u hierbij helpen en adviseren zodat we een systeem naar wens kunnen samenstellen.
Waarom een klantportaal essentieel is voor een onderneming
Een klantportaal is een online platform waar klanten kunnen inloggen om toegang te krijgen tot persoonlijke informatie, producten en diensten. Het hebben van een klantportaal is essentieel geworden voor elke moderne onderneming, omdat het zorgt voor een betere klanttevredenheid en -retentie, verhoogde efficiëntie en een verbeterde communicatie tussen klanten en bedrijven.
De voordelen voor uw bedrijf
De ontwikkeling van klantportaal software biedt verschillende voordelen voor uw bedrijf. Het stelt uw klanten in staat om zelfstandig zaken te regelen, waardoor uw bedrijf efficiënter kan werken en kosten kan besparen. Bovendien verbetert het de klantervaring doordat klanten toegang hebben tot relevante informatie en diensten op elk moment van de dag, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en -retentie.
De efficiëntie van uw bedrijfsprocessen verbeteren
Met klantportaal software kunnen bedrijfsprocessen efficiënter worden uitgevoerd doordat klanten zelf toegang hebben tot relevante informatie en diensten. Dit vermindert de werklast van medewerkers en verlaagt de kosten voor bedrijven. Bovendien maakt een klantportaal het mogelijk om inzicht te krijgen in het gedrag en de behoeften van klanten, waardoor bedrijven hun diensten en producten beter kunnen afstemmen op de wensen van de klant.
Het belang van een op maat gemaakt klantportaal voor uw organisatie
Een op maat gemaakt klantportaal is van groot belang voor organisaties. Het stelt bedrijven in staat om hun diensten en producten af te stemmen op de behoeften van hun klanten, waardoor klanttevredenheid en retentie toenemen. Bovendien kan een op maat gemaakt klantportaal zorgen voor een efficiëntere bedrijfsvoering en lagere kosten.
Laten we kennismaken!
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?
Wij vertellen u graag meer over de verschillende opties. Neem vrijblijvend contact met ons op door het formulier in te vullen.
Wij nemen binnen één werkdag contact met u op via e-mail.
Emendis werkt onder andere voor















